Sweet Pinkish.


+facebook

+twitter

Follow | Dashboard
Hidayu Dasy



Bounjour Alls !
Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it

Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story About Site Stuff

-Credits-


Skins by : Izyanyancinnamon
Basecode : Lettha
Blog owner : Nurul Hidayu
Cursor,Header and etc : Izyan|Atieqah
Background: Wana
View in : Mozilla firefox 
;'((((((((
Feb 11, 2013 | 5:08 AM | 0 Pinkish ❤
Assalamualaikum dan hi;). Luaran nmpk lain tp yg dalam hati ni? hmm Allah SWT je yang tahu cemana aku rasa ;'(((. Seriously, aku sebak sgt. I know i'm not perfect but i'm loyalty sayang. Please, trust me! Kenapa susah sgt nk percaya dekat aku ni? If dh tk percaya sgt gn aku ni janganlah tuduh or fitnah aku macam2. Aku tkda sesapa pun selain kau. Aku tkde mesej pun gn org lain. Tkpnah pun gayut berjam2 gn org lain selain kau. Tkda sapapun yg tidurkn aku smpai aku terlena tidur dgn nyenyak. Tkda sapaun yg pnh tarik hidung aku, tarik pipi aku. Hmmm. Semuanya pasal kau. Aku semuanya kerana kau. Tkda lelaki lain n hnya kau saja. Nama kau saja Muhd Zamri bin Muhd Akhir ;'). But why still can't trust me? Kau nak tahu tak kau Orang pertama yang pernah aku sayang. Sebelum ni tkda sapapun yg pernah aku sayang smpai tahap max mcm ni. Kenapa kau tuduh aku itu ini, ckp aku bla bla. I miss everything about you. I want you. I love you so much! Hmm. Aku tknk relay kita berakhir dgn mcmni dan kalau bole aku tknk relay kita berakhir. Aku tknk!!!!!!!!!!! Tolonglah sayang. I still love you. Aku tkda sapapun selain kau. Dan tkda sapapun bole masuk dalam hati aku ni selain kau. I can't forget you bcause i reallyyyyyyyyyyyy love y ou damn much! So hard to explain what i feel right now. Allah lebih tahu segalanya. Cukuplah. Ni jea yang aku mmpu cakap. Terima kasih. 


Older Post | Newer Post