Sweet Pinkish.


+facebook

+twitter

Follow | Dashboard
Hidayu Dasy



Bounjour Alls !
Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it

Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story About Site Stuff

-Credits-


Skins by : Izyanyancinnamon
Basecode : Lettha
Blog owner : Nurul Hidayu
Cursor,Header and etc : Izyan|Atieqah
Background: Wana
View in : Mozilla firefox 
;')
Dec 10, 2012 | 4:52 AM | 0 Pinkish ❤
Assalamualaikum ;'). Dh lama tk bt entri kt blog ni. Haaaaaaaa. Aku nak cakap apa yg aku nak cakap. Mcm rasa ''kosong'' ;''((((((((. Ada je yg tak kena dgn aku sejak mejak ni ;''(. Ya Allah, tolonglah hambamu yg lemah ini. Aku kena kuat! Aku syg kan dia, so aku kena kuat hadapi semua ni ;'). Its ok, ni semua ujian daripada Allah. Aku kena terima semua ni dgn ikhlas. Hmm aku tk pnah pun nk syg org lain selain dia. Aku tk pnah nk main2kn dia. Sumpah! Aku buat semua ni sbb aku TERLALU LALU SAYANGKN DIA! TRUST ME!!!!!!!!!! Haa ;''((((. Susah nak ckp berapa byk sayang aku kat dia. Aku betul2 ikhlas dgn dia. Ye! Ikhlas!!!!! Aku takut hilang dia ;'(((((((. Haa dhlh malas nk cakap apa2 lagi ;'( 


Older Post | Newer Post