Sweet Pinkish.


+facebook

+twitter

Follow | Dashboard
Hidayu Dasy



Bounjour Alls !
Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it

Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story About Site Stuff

-Credits-


Skins by : Izyanyancinnamon
Basecode : Lettha
Blog owner : Nurul Hidayu
Cursor,Header and etc : Izyan|Atieqah
Background: Wana
View in : Mozilla firefox 
Hurt
Feb 11, 2013 | 6:23 PM | 0 Pinkish ❤

Hmm firstly Assalamualaikum and hi. Hmm nobody else don't know wht i feel right now. Its so fucking damn....... Argh! but act i miss him so much. Kbye. ;''''((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

;'((((((((
| 5:08 AM | 0 Pinkish ❤
Assalamualaikum dan hi;). Luaran nmpk lain tp yg dalam hati ni? hmm Allah SWT je yang tahu cemana aku rasa ;'(((. Seriously, aku sebak sgt. I know i'm not perfect but i'm loyalty sayang. Please, trust me! Kenapa susah sgt nk percaya dekat aku ni? If dh tk percaya sgt gn aku ni janganlah tuduh or fitnah aku macam2. Aku tkda sesapa pun selain kau. Aku tkde mesej pun gn org lain. Tkpnah pun gayut berjam2 gn org lain selain kau. Tkda sapapun yg tidurkn aku smpai aku terlena tidur dgn nyenyak. Tkda sapaun yg pnh tarik hidung aku, tarik pipi aku. Hmmm. Semuanya pasal kau. Aku semuanya kerana kau. Tkda lelaki lain n hnya kau saja. Nama kau saja Muhd Zamri bin Muhd Akhir ;'). But why still can't trust me? Kau nak tahu tak kau Orang pertama yang pernah aku sayang. Sebelum ni tkda sapapun yg pernah aku sayang smpai tahap max mcm ni. Kenapa kau tuduh aku itu ini, ckp aku bla bla. I miss everything about you. I want you. I love you so much! Hmm. Aku tknk relay kita berakhir dgn mcmni dan kalau bole aku tknk relay kita berakhir. Aku tknk!!!!!!!!!!! Tolonglah sayang. I still love you. Aku tkda sapapun selain kau. Dan tkda sapapun bole masuk dalam hati aku ni selain kau. I can't forget you bcause i reallyyyyyyyyyyyy love y ou damn much! So hard to explain what i feel right now. Allah lebih tahu segalanya. Cukuplah. Ni jea yang aku mmpu cakap. Terima kasih. 

Istikharah Cinta
Dec 19, 2012 | 7:09 AM | 0 Pinkish ❤


Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa
Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Muara Hati
| 7:03 AM | 0 Pinkish ❤
Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (OST Adam & Hawa) Lirik

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati dan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntun mu kepada ku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali... padamu

Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku berhujung padamu

Kemanapun kan pasti kembali o..

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali...

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasa
Sesuatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu... biarkan aku merasuk dalam hati cinta..

;')
Dec 10, 2012 | 4:52 AM | 0 Pinkish ❤
Assalamualaikum ;'). Dh lama tk bt entri kt blog ni. Haaaaaaaa. Aku nak cakap apa yg aku nak cakap. Mcm rasa ''kosong'' ;''((((((((. Ada je yg tak kena dgn aku sejak mejak ni ;''(. Ya Allah, tolonglah hambamu yg lemah ini. Aku kena kuat! Aku syg kan dia, so aku kena kuat hadapi semua ni ;'). Its ok, ni semua ujian daripada Allah. Aku kena terima semua ni dgn ikhlas. Hmm aku tk pnah pun nk syg org lain selain dia. Aku tk pnah nk main2kn dia. Sumpah! Aku buat semua ni sbb aku TERLALU LALU SAYANGKN DIA! TRUST ME!!!!!!!!!! Haa ;''((((. Susah nak ckp berapa byk sayang aku kat dia. Aku betul2 ikhlas dgn dia. Ye! Ikhlas!!!!! Aku takut hilang dia ;'(((((((. Haa dhlh malas nk cakap apa2 lagi ;'( 


Older Post